Friday, April 15, 2022

Dodir Muke


 

Probudi moju ljubav za se,

razbudi me Ti svojom Mukom

kojom uzeo si moju dušu na se,

koja dotiče me probodenom rukom.



Nemam odgovora, ravna trnju

ili krvavome Tvome potu;

nemam sliku još od ove crnju

gdje si ispunio Pisma svaku jotu.



Slabost moja dok teturaš

sve je veća i sve više tijelo dršće

dok Ti grijehe svijeta guraš,

dok zbog mene na Golgoti Ti posrćeš.



Razapni me preko svog božanstva

da Ti čujem Srce kako zove,

da se uspnem preko sveg poganstva

i da padnem nice zbog ljubavi nove.



Ne preostaju mi mnoga htijenja,

nema nagodbi, ni ustupaka.

Moja oholost i srdžba sada strašno jenja,

sad mi ne daj srca naopaka.



Ne popuštaj, molim, mojoj duhovnoj sljepoći

jer Te znam iz onog drugog Brijega

gdje si preobrazio se molitvenom moći,

jer ne poznajem ni jedan razlog bijega.



Priljubljena Tebi da me spasiš

već sam predaleko stigla, Kriste,

jer Te žeđam kad mi se oglasiš.

Uzmi sad iz vjere moje tragove od duše čiste.

15.04.2022. 07:23





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts