Friday, April 15, 2022

Krajem ovih dana



Krajem ovih teških dana,

ova naraštaja što se hrva,

zasjat će mi rosa rana,

naći ću se podno Drva


kao skitnica tu, ispod hrasta,

da me nađu Tvoji blagoslovi,

Tvoje srce koje lako prašta

u toj sjeni gdje se život lovi.



Plodove ću ubirati medne,

mada dostojna ih nisam bila.

Isprat ćeš mi sve oprave čedne

u kojim sam grijehe krila.



Istjerat ćeš sve iz mene,

zloduhe i sumnje, laži,

a ja izići ću iz te sjene

kao djeveruša koja svoju dušu traži.



Vodit ćeš me putevima tajnim,

neću znati tko sam postala u biti;

klecat ću pred skutima Ti sjajnim

jer ću svoje greške sve zaboraviti.



Čekat će me mnogi ljudi

koje neću odmah prepoznati,

i privijati me svi na grudi

da pokažu da će Svjetlo sjati



od kojega neću vidjeti Ti lica.

Znat ću tko si, Isuse, tog Dana,

ispunjenog letom svih nebeskih ptica,

i spoznat ću sebe usred Tvojih Rana.

15.04.2022. 14:21



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts