Tuesday, April 12, 2022

Ognjeni čas


 

Ognjem Duha si me, Kriste, privukao,

kao Sila koja rađa dijete svoje;

čitav puk, materiju si povukao

prema tom Oltaru od ljubavi Tvoje.



Jedva si me dočekao, doveo u Dvore,

izabrao da mi dobrodošlicu Ti očituješ;

ljubav obuze nas kao snažno more

da pokažeš da mi dušu čuješ.



Strpljivošću čekao si kušnji mojih kraj,

strepio nada mnom poput Oca

koji bdije da Mu dijete ne izgubi raj

što se zatvorilo usred koca.



Kad si stigao do moga srca,

prizna meni sve te teške dane,

da me neće spasiti od grča

kaplje moje, kao Hostija slane.



Ognjem Duha si me, Kriste, privukao,

kao Sila koja rađa dijete svoje;

čitav puk, materiju si povukao

prema tom Oltaru od ljubavi Tvoje.

12.04.2022. 14:49



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts