Thursday, April 7, 2022

Radosti ne vjeruju



Sanjam sreću, mir, prostranstvo;

moje boli popustiti će lako

kad me ovo izvjesno poznanstvo

dovede u stanje tiho, ne i mlako.



Za sada sam predaleko kraju

što me zove, što me vuče gore

gdje se vide staze prema raju,

gdje svjetluca slave Tvoje more.



Nemirne su noći i u miru bile moje,

mjesečina aktivno je djelovala

da pridobije za mene sve odaje Tvoje

jer sam jedino ja Tebi vjerovala.



Skoro svi su mene prijatelji ispratili,

mjesec taj i svi vrhunci, mnoštvo cvijeća

kao da su zbog mene se dosta napatili.

Za me gorjela je uvijek noćna svijeća.



Zato hvalim sva Tvoja stvorenja,

sve je Tvoje meni istinito, lijepo,

zgodno kao sva mi izgorenja,

mada zbog njih misle da mi srce slijepo



oni koji gledaju i traže svuda,

a ne vide Tebe, Kriste, ni u Duhu.

Za njih ostajem zauvijek luda

što se predala je svome unutarnjem sluhu.



Ne vide se Muka, patnja, bol,

nego samo mali pomak što zasmeta.

Zato ne znaju za Svjetlo i za sol,

ne znaju za ludu radost usred svijeta.

07.04.2022. 19:36







 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts