Thursday, April 7, 2022

Krvava sloboda


 

Agresor me probudio u snovima,

tresnuo mi bombu na sred stiha

kao da sam ista mu k'o lovina,

Zeleni taj ratnik, žrtva tiha.



Želio je da se čuje brojčanik od žrtve,

koji kao da je kriv i odgovoran,

koji ubrzano vrti ranjene i mrtve;

propagandu baci na moj stan.



Mister Putin nije narod, nije Rusija,

već je pojedinac čiji uspon pada

dok je Ukrajina narod kao jedna zbilja,

koji žeđa strašno i samo se nada.



Krvava sloboda već je tu pobijedila,

sloboda koju Agresija nikad nema,

koju ne zna, a već je posijedila.

Narod Žrtva sad na molitvu se sprema



za ta ista Krista, Boga

koji mene probudi sred sna

da podviknem sad na zloga

i da reknem da se okani svih stihova.



U daljini pjeva velik zarobljeni puk,

nitko ne vjeruje svomu obraćenju.

Zločinac je njihov kao krivi luk,

zanijemio za zemlju ispaćenu.



Prije pomislit će da je svjetski slom

nego da je započelo novo vrijeme

jer sad brojčanik je odzvonio puku tom,

mnoge duše koje sakrivaju plodno sjeme.



Zločinac je već nastradao,

nikad nije bio zaštita, već mukli žulj.

Nikad nije ljubav dao

pa je sada Pravednosti samo mulj.



Golemi narode, sad na noge,

sprema ti se sankcija od svijeta.

Ti pokaži svome kriminalcu roge,

okani se blogerskoga leta.



Prestani šaputati što tiše,

i pokreni sada golem stroj.

Moli Krista da te digne više,

da ti ruke budu slobodne za boj.

07.04.2022. 00:56

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts