Friday, February 22, 2019

Sveti Živote


Ti si ušao u sve moje pore,
u mome životu svaki si dan,
moja Ti djela služe.
Ti nudiš mi sve odgovore
u duhu mome i kroza san
kad moje se ruke pruže

daleko k Tebi u vis
da Te svom snagom slave.
Ti si mi sveta baština,
Ti si u srcu mom klis,
Tvoje se riječi uvijek jave
kao pustinjska dina

da me zaštite i osokole.
Hvala Ti, Bože, svjetlosti moja
što u sebi me nosi.
Slijedit ću propise, protokole,
slijedit ću sva djela Tvoja,
duša Te moja slavi i prosi.

Kralju života, uskrsli Bože
u svjetlu i tami moga duha,
po Tebi znam da živim.
U meni se Tvoji plodovi množe,
Ti dade mi najfinija ruha
da bolje Te slavim, da Ti se divim.

Gospodine moj, smiluj se meni,
grijehe odnesi moje i spriječi,
od svih zala me oslobodi.
Sveti Živote, ja Te molim u sjeni,
ne uzmi od mene plod svoje Riječi
koja me bliže k Tebi dovodi.
‎22. ‎veljače ‎2019. 09:03:48 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts