Saturday, February 2, 2019

Sjenica


Zašto bih željela poznavati ljude koji su okruženi obmanama; čak i najiskrenija duša nije iskrena prema sebi jer je navikla na neistine i na njih se oslanja u svom životu. Kako da se zbližim s nekim tko obmanjuje sam sebe, tko se napaja vijestima, ima govor zavisti, zlobe i ljubomore i ne zna što čini kada pristaje biti buntovnik protiv svega i svačega, buntovnik protiv istine koju guši u sebi samome pa kad nađem taj tračak istine, pokušam komunicirati s takvom dušom. Ona me tada razumije, ali mi se razumijemo u Tebi, Gospodine; mi nismo mi, mi samo želimo Tebe jer znamo da nismo savršeni. Dakle, ili su ljudi buntovnici, ili su ljudi odani Tebi; niti u jednom slučaju nemam namjeru tražiti u drugima Tebe jer to je put bez povratka. Pravi put je tražiti Tebe u sakramentima, Pismu, vjeri svojoj, molitvi i kontemplaciji; tada, ako zatreba, daješ mi neke ljude na časak pa se potom rastanemo. Nemam razloga živjeti u bliskim odnosima s ljudima jer Ti se ne nalaziš u ljudskoj bliskosti već Te nađem tamo gdje se najmanje nadam, i znam: Ti mi daješ te ljude s kojima se za jedan tren upoznam bolje nego s klasičnim bliskim ljudima.

Dao si mi puno života.
Puno života sam imala prilike za bliske odnose i svi su završili naprasno.
Ostavi me sada tako, dopusti mi da upoznajem Tebe jer ja nemam ništa od onoga što ljudi očekuju, a imam i premnogo kritičnih riječi.

Prezreli su Te, Isuse, preziru Te neprekidno i ja želim ostati u Tvojoj prezrenoj ljubavi, pod sjenicom, jer godine su poodmakle, a Ti znaš i sam u kakve si me neprilike postavljao sve do sada.
Hvala Ti za tu sjenicu koja je tako neugledna da može mirno stajati na suncu i kišama, a da ju ništa ne sruši i ne uništi, nikakve bure, ni oluje, a ponajmanje neki ljudi.
Hvala Ti za Tvoj mir, to nije mir kakvoga daje svijet, barem kod mene to nikada nije funkcioniralo, a to je zato jer si me odabrao i htio takvu kakva jesam, a ne onakvu kakvu me želi svijet u svojim zakonima i običajima. Da, htio si me baš ovakvu, iskreno bolesnu i bolesno iskrenu jer ja ne znam, uopće ne znam i nisam naučila u svome dugom životu kako se poništava iskrenost i zašto bih ju pokušavala savladati i kontrolirati. Zašto bih učila govor svijeta koji nikada nije niti pokušavao moj govor prihvatiti; zašto bih učila sada, pri kraju zemaljskoga putovanja ako nisam to uspjela prije, a samo Ti znaš da sam se trudila.
Ne želim reći i tvrditi da govorim istinu, znam da za to nisam opremljena.
Također, ne želim reći da odbijam Tvoj poziv jer ako me pošalješ opet u onaj žrvanj iz kojega si me izvukao, naravno da ću se odazvati.
Ali ništa mi Tebe pod ovom sjenicom ne može zamijeniti.
I ne kažem da mi nikoga nisi dao; dao si mi zapravo mnoge duše, nezaboravne duše koje još uvijek i sve više ljubim, ali si mi ih oduzeo jer Ti sa mnom imaš plan.
‎02. ‎veljače ‎2019. 15:58:42


Mnoge duše miču iz svoga života druge ljude jer govore ono što tim dušama smeta, ili ih boli, ili im je dosadno, a najčešće se miču zato što ne razumiju.
Nije teško razumijeti nekoga, za to nije potrebno dugo vrijeme, posebne sposobnosti, za to si potreban Ti. I kada vidim neprijatelja, tada se pokušavam odmaknuti što prije i ako je moguće. Ne smetaju neprijatelji meni, meni smeta što te neprijatelje druge duše sa zanimanjem i oduševljenjem slušaju, a to boli, to je tuga pregolema. Kada pokušam učiniti nešto za barem jednu od tih duša, to ispada naopako.
‎02. ‎veljače ‎2019. 16:22:33


"Stavi me kao znak na srce,
kao pečat na ruku svoju,
jer ljubav je jaka kao smrt,
a ljubomora tvrda kao grob.
Žar je njezin žar vatre
i plamena Gospodnjeg." Pj 8,6


Hvala Ti, Isuse, za život, hvala Ti za sve što si mi dao i što mi daješ.
Hvala Ti za ovaj zaklon od vjetra, hvala Ti za ovaj dinamičan mir i za ova mirna poodmakla vremena. Hvala Ti što me podsjećaš koliko mi sve to znači kada me na kratko izbaciš iz takta, tek toliko da se što brže poželim vratiti.
Hvala Ti za ljubav kojom me obasipaš, za sve što je puno bolje nego što bih sama mogla poželjeti u svojoj ljudskosti. Hvala Ti za dušu, za sreću što sam to što jesam i što ne želim biti drugačija, čeznuti za ljepšim i boljim osobinama.
Hvala Ti što mi daješ vremena za obraćenje.
Hvala Ti što me puštaš i potičeš u svemu.
Hvala Ti za nebeske pašnjake Tvoje, nikada nisam ni sanjala da ću dotle stići da i to okusim.
Hvala Ti što si me obnovio, hvala Ti što si me ponovo rodio.
Iznad svega i u svemu, hvala Ti za to zrno vjere koju si mi darovao.
‎02. ‎veljače ‎2019. 16:43:38


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts