Friday, February 15, 2019

Slatko trnje


Da ti pjevam, da te jutrom ja pozdravljam,
ne bi bilo slatko kao sada.
Rumenom se suncu zalazećem javljam
da mi s njime putuje i nada.

Opet počela sam pretjerivati, moja slabosti,
opet gusto trnje čeka na me,
ti, simpatijo sve draža, uzročnice radosti,
uzročnice prikrivene tame.

Da te ljubim, da ti stihom ja predočim
koliko si draga srcu mome;
kako značaj da ti sada još bolje uočim
nego da se molim Bogu svome.

Zlodusi me napustili, a zbog tebe sve,
novi još će naići mi skoro,
a ja tebi pjevam, sanjam proljeće,
ti, noći moja, moja gusta zoro.

Budi moje trnje, moja slatka neizvjesti,
da me manje boli, da me manje tište
slatka Riječ i lovorike Radosne vijesti,
da mi slađe duša moja Boga ište.
‎15. ‎veljače ‎2019. 17:28:19

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts