Monday, February 11, 2019

Katarza


Kad sam upoznala okruženje
s kojime mi bilo rasti,
ipak ostala sam zanesena:
divno li je Proviđenje,
zar će mene ovdje Bog moj spas'ti
jer okusila sam da to nije prazna pjena,

da to nije previsoko, ni prenisko
za sve moje karakteristike
i za moja sva iskustva;
i da nije tlo po kojem igram sklisko
već da ima grumen mistike,
prošarane mislima za sva ta čuvstva

o kojima ljudi slabo pripovijedaju
ili previše se nose apstraktivno.
Sad je došao moj čas,
anđeli mi slatku dužnost zapovijedaju
da mi srce mora biti više aktivno
u toj vatri koja znači spas,

u toj vatri što je zapaljena samo za me.
Bože blagi, hvala Ti za pratnju
mom životu što je nekad tako tužan bio;
ja uzimam objeručke Tvoga srca plame
jer tko bi znao za ljepšu Ti patnju
od sve ove slasti kojom si me zarobio.
‎11. ‎veljače ‎2019. 15:48:24

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts