Monday, January 7, 2019

Svjedočanstvo stvarnosti


Javom sanjat ću Te poput križnog puta
koji prostire se tim životom
što je svjedočanstvo svijeta kruta
u kom' slavit ću Te svom divotom

da okusim slatka ploda jutarnjega
dok još noći mraza caruju na krovu,
da Te nađem svjetlom smisla nutarnjega
što mi ne da pregaziti stvarnost ovu

gdje sve bolje i sve očiglednije i jače
vlada mnome neopisiva Ti čar.
I kada se preobraziš ili kad si Nejače,
i tada kroz mene struji isti žar.

Lijep si, iznad svakog spokoja i reda
sjajna duša Tvoja šalje meni pravednosti
što je pružaš dlanu kroz kojega gleda
molitva u svetoj noćnoj plavetnosti

kada svijeće još trepere i drhture.
Večerima ne znam da je prošlo vrijeme,
Ti si jedan isti Dan na kazaljkama ure,
Ti kraj mene ostaješ kada usne mi zanijeme.
‎07. ‎siječnja ‎2019. 18:18:04


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts