Tuesday, January 1, 2019

Dan svih dana


Smirajem dana uspinjem se k svodu
i na svakoj uzvišici si mi blizu;
ipak, tamo gore ispjevat ću veću odu
iako sam tamo samo jedna stopa nizu.

Gdje god bila, uvijek Ti si pokraj mene,
ali puno bolje, puno više gore čeka.
I dok svaka prošla stara stopa vene,
svaka nova dotječe mi kao rijeka.

Znam da nisam sama, jedina u tome,
mnoge duše uspinju se sa mnom,
ali samo Tebe imam umiranju svome,
samo Ti me čekaš u koritu tamnom.

Najljepšu si zahvalnicu ispjevao
kad me rodi, kad mi stope stvori,
a kada si za me bitku vojevao,
Ti sve moje zahvalnice izgovori.

I kad noći prođu i postanu Dan,
Dan svih dana i svih stopa mojih,
zazvat ćeš me imenom, lijepim kao san;
rado postala bih ljubav riječi Tvojih.
‎01. ‎siječnja ‎2019. 17:10:30

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts