Saturday, January 19, 2019

Gusto vino anđela moga


Ljubavi našoj pjevat ću dovijeka
jer Ti me nalaziš u srcu svome
iz kojega poteče nebeska rijeka.
Tebi ću otkriti, jedini Dome,

nesvjesne potrebe i želje tajne
da gledam si dušu i svoje križe
kako postaju zvijezde sjajne
što mi ih Tvoja milost podiže

iz pogleda moga, mutna od blata,
slijepa od grijeha, tupa od neznanja,
koji se pretvara u lupu od zlata
pa me sve nosi do izabranja

jer Ti reče, a ja progledah;
jer Ti me uzljubi, a ja Ti uzvratih
i, kao sluga, vjerno se predah.
Dade mi anđela koji me prati,

skida mi veo i ljubi lice
kako bih spoznala da držiš sve,
zemaljske krošnje i nebeske ptice,
tijelo mi staro i nemirne sne.

Samo da zbog Tebe i Tvoje slave
mognem Ti proći kroz gomilu,
u koju me moje greške postave,
da bolje vidim Ti pravednost milu

jer bez Tebe više ne mogu biti.
Ti me zaruči sebi za vjenčanje
i gusto mi vino daješ piti
da dobijem snagu za pozvanje.
‎19. ‎siječnja ‎2019. 00:59:33


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts