Sunday, January 13, 2019

Sve pameti svijeta


Jednom Te, Isuse, primila Rijeka
da skineš grijehe svome puku,
posvetio Ti si sve poput lijeka,
s visina si pružio snažnu ruku.

Jednom sam ja u Tebe uronila,
susrela darove od Tvoje ljepote.
Kad sam se jednom Tebi poklonila,
stale su na mene nebeske divote.

Bog dolazi svome stvorenju,
Ti si me ljubio prije svijeta,
promijenio smjer mom uvjerenju
i nema me više kob ona kleta,

nema brzaca, niti poniranja
u kojima čovjek se često davi;
ni rušenja stalnih i spoticanja
preko dokaza što se nepozvan javi;

nema neznanja, tuposti mlake,
ni pitanja onih što završe šutnjom,
nema ni one za umove tlake,
srce ne bludi kobnom slutnjom.

Sve pameti svijeta ne znaju reći
što ponizna duša živjeti zna
što Ti se klanja i divi u svakoj svijeći
i koju milost Ti vječna zalijeva.

Sve pameti svijeta ne znaju dati
što nosiš Ti sa svojim Duhom.
Ti, što mi krštenjem sve muke skrati,
hrani me uvijek nebeskim kruhom.
‎13. ‎siječnja ‎2019. 07:25:17

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts