Saturday, March 5, 2022

Ista količina, veća množina


 

Ti, najdraža mi ljubavi od meda

što se košnicama uzaludno išće

jer prohujala su ta vremena reda,

jer je drugo sjeme, nije isto lišće;



jedina mi svijetla zrako

što se tminama zrcali

kad je tijelo slabo, a srce je jako,

položit ću jedan račun mali.



Dužna sam ti neke molitve za sreću

jer mi nismo zbog toga se sreli,

jer vojnici uvijek u pohode kreću,

umirući napuštaju mrzak život cijeli.



Dužna sam ti mjesto žrtve bezbroj poljubaca

jer se traži igara i krvi,

i na tenkove se baca mnogo cvijeća i rubaca;

zemlja ledena je, svijet se mrvi.



Ipak, ništa dužni ne možemo biti

jer smo blagovali Krista

koji nas je poželio takve poroditi

da smo uvijek Crkva ista.



Umire u meni na tom križu svome,

križu našem što ga pokora donese

da bismo i poživjeli uskrsnuću tome

kad se duša milošću istrese,



kad se okovi raskinu

i kada se gladuje zbog posta,

kad se žeđa vinu

i kada se pomazuje gosta.



Ostani mi ljubav moja radi mene,

radi sebe, svetih, radi molitve ustrajnosti

što se postojano vrti poput sjene

koja postoji zauvijek u toj tajnosti.



Možda sada moram se ispričati

jer mi ljubavna balada ni sebi ne sliči.

Nisam željela se isticati,

duša mi se samo Istinitim diči,



i u misli, i u slutnji, propustu i djelu.

Znaj da ostajem u Riječi,

da sam pratila Ljepotu cijelu;

takvo stanje nikad se ne priječi.



Još za dana uvijek u tom križu se ogledam,

ali sve je manje mrtvila, a više života.

Što sam bliže želji da se predam,

to mi lakše šapuće ta božanska divota.



Znaš li da me davno izabrao,

još se dobro sjećam toga.

Mene oduzeo i sa mnom je sabrao

vjeru što se množi radi svoga Boga.

05.03.2022. 00:29





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts