Wednesday, March 30, 2022

Nebeska plaća


 

Mili su mi stanovi Tvoji

i konopci su dobri pali

meni, koja dugo dvoji

da li svijet se ovaj šali.



Već je stvaralaštvo bilo upitno

kad sam poslušno Te svetkovala,

kao da to nije uvijek bitno,

milosrđe što sam iskovala



na svoj način, kao Tvoja slika.

Pisma rekoše mi samo slušaj

i tada ugledah osobine Lika

što ga nosi, Kriste, moja duša.



Kidatelju okova i lanaca,

Velikome koji prašta sve,

Gostitelju stranaca

što ne vidi prijetnje zle,



zar da umuknem na riječi

koje slušale su unutarnje uši;

zar da ovaj svijet me spriječi

reći za Te glasno svakoj duši?



Krovovi su ovi niski poput stege

da bih stigla daleko sa svijećom,

al' Ti vidiš srca sva i bubrege;

vjernost moja rađa srećom.



I, mada mislim da je svemu kraj,

Ti još uvijek mene tražiš;

poniznost dokazuje mi put u raj

na kojemu ljubavlju me snažiš.

30.03.2022. 13:28

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts