Saturday, January 16, 2021

Vapaj Tvoga sluge



Visoki vrhunci, visoravni

okruživali su ovaj lug.

Iza njih je bila propast neka svijeta.

Koraci mi tamo nisu bili tako davni,

a odavde ne vidi se taj zemaljski krug.

Nikad nije bio meta sokolova leta.


Spasio si mene, Bože, moju glavu izvukao

iz ta vruća, nevidljiva pakla

koji prži ili ledi svaki um.

Uskomešali se mozgovi kao da je razum pao

poput prozirnoga stakla

na podzemni meki drum,


ništa tada ljudi nisu osjetili.

Promjena je bila drastična kod mene

jer si povukao moju dušu gore, k sebi.

Tvoji govori su me prosvijetlili.

Gradila sam molitvene stope si i vene,

inače me Duhom čežnje podigao ne bi.


Izbavi me od mogućnosti

da se opet nađem negdje tamo,

samo ako to je Tvoja, Kriste, volja

i Tvoje poslanje mi budućnosti.

Znaš da krenula bih bilo kamo

ako na taj način postajem Ti bolja.


Tvoga Duha molim sada

da u srcu me obraniš,

da me nježno primaš;

da mi budeš čvrsta nada,

da me redovno nahraniš,

da mi grijehe oduzimaš.

16.01.2021. 20:01


 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts