Friday, January 1, 2021

Theotokos



Moji snovi već odavno nisu moji,

oni predani su tebi, sveta Bogorodice,

da ih tvoja nježna ruka sve prebroji,

da bih mogla Istini zauvijek pasti nice,


da bih progledala silom tvoga zagovora

jer za mene stavljaš ih u srce svoga Sina

u obliku svoga majčinskoga odgovora;

otkrivaš mi stvarnost najboljega vina.


I u svakom dobru, ali više još u tmini zla

za me imaš kraljevsku ti recepturu

kako da se preobrazim ja za nebo sva.

Kad mi dođe čas, ti posvećuješ mi uru


i sve poslove odradiš za tu moju kob.

Zbog tebe mi molitve sve niknu,

u otajstvu mi sakrivaš prazan Grob

da se moji jadi svi na svjetlo sviknu.


I kada je teško mi pristupiti u Dvore,

ti si ona koja nalazi do mene put.

Mojoj vjeri ti si Pričest, mojoj lađi more,

ti si mom životu onaj zaštitnički skut.


Hvalim te i častim tebe molitvom od ruža,

dala si mi izobilje Boga što Ga rodi,

što mi se u razgovoru s tobom pruža

i oplodi, i posveti sve što se dogodi.


Učiš me poniznosti i dostojanstvu,

za me ti rastjeraš sve proklete zmajeve

i, u tome svetome prostranstvu,

blažena me vodiš u sve svoje krajeve.

01.01.2021. 05:23


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts