Tuesday, January 19, 2021

Obnovljeno srce

 


Čekam Te u srcu svome,

mada preda mnom se krećeš,

budiš zamrznute usne trome

da pohvalim što, od svega veće,


prolazi kroz utrnule vene.

To je slava što pred Tobom kroči

da pripremi i osvježi mene,

moju dušu da se ne ukoči


na toj hladnoj podlozi od mraza,

na toj površini sjajna leda.

Služit ću se Tobom jer nam nema jaza,

jer Tebi ne smeta moja bijeda.


Kriste, Bože, želim prozboriti

veliku zahvalnost za Tvoju ljepotu

što je dade srcu mome izgoriti

da bi zadobilo najveću mekotu


ovim osunčanim buđenjima kasnim.

Bistra jutra s Tobom će mi proći

i ne žalim ništa u riječima časnim:

kraljevstvo će Tvoje k meni doći.


Prošle noći spustio se tihi san

kad sam Tebi srce pokvareno dala,

a Ti si me obnovio za taj divan dan.

Dragi Bože, nek Te slijedi moja hvala


sada, u sve dane što ih slavim.

Ti ćeš znati onaj pravi čas

kad me budiš da Te blažena pozdravim

jer Ti daješ mom životu spas.

19.01.2021. 08:27



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts