Sunday, January 10, 2021

Molitva Boga



Otvori mi raj,

otvori mi put

za malena djela.

Odmakni sjaj

i baci u kut

jer ne bih htjela



podnijeti pad.

Volim Te tiho,

Svetče Kriste,

i veliki jad

našla bih stihom

sred ljubavi čiste.



I da Ti se divim,

da gledam Te ljudski

u svem dostojanstvu.

Da s Tobom živim

trenutak ljupki

u svem veličanstvu.



Pazim na riječi,

čuvam i štitim

molitvu Boga

da nitko ne spriječi

kada pohitim

do časa toga



kada me blaže

krvave vene

na Tvome čelu

koje me traže.

Traže baš mene

u svakome djelu,



u svakome činu

jer sa mnom patiš

i sa mnom si sretan.

U Tvome vinu

uvijek uzvratiš

taj drhtaj sjetan.



Dobro znam,

to neće prestati;

Tvoja sam lađa.

U grudima plam

sva djela pozlati,

od krvi se Tvoje rađa.

10.01.2021. 16:41 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts