Friday, January 1, 2021

Daleka plovidba

 


Znam da doći će taj dan

kada pristat će mi lađa

jer je put joj tako slan,

a nad njom se molitva mi rađa


koja puno slađa je od meda

i od mora, i od putovanja.

Tad je slavlje sveopćega reda

kad iz soli duša mi izranja,


kad mi s neba pada rosa,

podobna za plovidbu daleku.

Dovoljna će biti šaka prosa

koja vodi ptice na tu rijeku


da im se produže slasti

kakvih bilo je na mome drvu

koje još ih revno časti.

One pratit će me kao pticu prvu.


Lađa ostaje na žalu,

kao što u pjesmi biva,

da se valja u tom kalu

i da ponekad ispliva;


da me dugo, dugo čeka,

svoga kormilara,

pa da ju ponese ona rijeka,

punu Božjih dara.


Opet, vidim, lađa mene prima

da razgledam Sveto Lice

što obasipa je darovima

koje donijele su meni ptice.

01.01.2021. 18:45

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts