Friday, January 15, 2021

Pogled na prašinu

 


Hoćeš li naći na zemlji vjere

kad se pojaviš u svojoj slavi,

kad anđeli sve naše duše izmjere

i kad se svijetu svršetak pojavi?


Mnogi tu pate, a duše su časne,

svi siromasi što ne dižu bune.

Kako su razlike postale jasne!

Kako su države obijesti pune!


I nema krivca, vješa se lutka

za primjer svim bogatašima

što su se domogli svakoga kutka

i svake duše što samo ovčicu ima.


Oprosti im, Oče, jer znaju što čine,

pokaži im plodove duša lakomih

da svi koji pate od te veličine

znaju da Ti si oduvijek ljubio njih.


Oprosti meni, Gospodine silni,

oprosti što gledam u prašnjavo tlo

dok za mene strepe anđeli umilni

da će me odnijeti tama i zlo.


Privuci me, Isuse, molim Te, Bože,

izbavi mi dušu iz živoga blata,

vrati me tu gdje se kreposti množe,

oduzmi me sjaju varljiva zlata.


Primi od mene molitvu tuge

za sve koji čeznu životna daha.

Obnovi me Duhom ponizna sluge,

vrati mi ono srce siromaha.

15.01.2021. 03:51

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts