Thursday, April 11, 2019

Stanovnik neba



Sada ću znati ako se sjetim,
ako na putu ne posrnem
zbog svega što inače samo preletim
i ako opet sva protrnem,

da si mi trag na srcu mom,
da si mi poslanik Neba
jer me uputiš na jedini Dom
kada mi utjeha Boga treba;

jer sam Bog šalje te k meni
kada god upitam Ga o svetoj tajni,
kada Ga slijedim u opomeni,
kad su nam puti vedri i sjajni.

Ne mogu, a da ne mislim na Boga,
jedino moje stalno svojstvo;
ne mogu prijeći praga tvoga,
a da ne putiš me na Presveto Trojstvo.

Kad na tebe skrene misao moja,
kada te moje srce izabere
temama što se redaju bez broja,
tada sam Bog moje vjere

dolazi kao najveća Pratnja.
Vi dvoje ste nerazdvojni u mome umu,
u mome životu gdje čuje se patnja,
u mome svijetu na nebeskom drumu.
11.04.2019. 17:27

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts