Sunday, April 14, 2019

Poljane mira



Kada Te nosim na rukama svojim
i k srcu prisežem da bih Te dati,
kada Te odvedem u onaj log
do kojega sitne korake brojim,
Ti ćeš odmah mi lijek pravi znati
i bit ću Tvoj puk, a Ti moj Bog.

Kada Te prihvati duša moja
što grešna je poput kriva puta,
a ranjena nekad od zle joj kobi,
bit ću ja ona, kao bilo koja
što poljima blatnim sama luta,
koju i lako trnje odmah zarobi.

Ti ćeš me iz te šikare vući
svojim obasjanim licem i čvrstinom,
desnicom lakom i ljubavlju vjernom;
svojim ćeš mirom nemir moj tući
što me prožima svojom tustinom,
grlit ramena u duhu smjernom.

Sunce će zasjati novim svjetlom
kroz okna mi duše što u Tebi vri,
srce će moje postati slično
travki što igra se s tihim vjetrom;
ptice će pratiti pjesmu što zri,
anđeli nosit me pred Tebe dolično.

I note će bljesnuti izvan okvira,
slavuji će nadići vlastiti pjev,
a stihovi moji izgubit će slog;
bit će to poljane potpuna mira
što će ga krasiti nebeski sijev.
Ja bit ću Tvoj narod, a Ti moj Bog.
14.04.2019. 18:54

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts