Friday, April 26, 2019

Darovi izobilja



Vrati me, Bože, u visine,
sjeti se mene u raju svom
gdje moje se ponizne sve pličine
nalaze jer dođu u svoj dom.


Ti vrati me opet gdje bujaju dusi,
darovi silni dobre mjere
kakvu Ti spustiš mojoj duši
u milosti ljubavi, nade i vjere.


Hvalim Te za sva uslišanja,
za prijateljstvo i ljubavi dar
koja me drži na dlanu izabranja,
koja mi donosi stari žar.


Na nebu je susret veličanstven,
uvijek u Tebi i Tvome blaženstvu
što daje ga vez onaj božanstven
rad' kojega živim u neženstvu,


koji me čini najdražim siromahom
što puni se vrhunskim izobiljem,
kruhom i vinom, duhom i dahom,
žrtvom što odiše sigurnim miljem


i spasom koji nam u Tebi zri.
Primi i mene gdje vlada mir,
evo me uvijek kamo šalješ me Ti
da budem Ti pokorni odabir.


Služenje Tebi je najljepši spas,
najveća radost i najdraža bol
jer dajem Ti sebe i dajem Ti nas
da Ti se predamo na Tvoj stol.
26.04.2019. 05:44

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts