Wednesday, April 24, 2019

Svjetlo sveg života



Daleko od mene stoji grad
u kome je svetost jedina vrlina,
gdje se ljudi raduju u slavi.
Bliža mi je sad za Tobom glad,
Tvoje riječi sva milina
jer me zakon od Tebe rastavi


da bih opet tražila Ti stope,
da bi mogla slijediti Te duša moja,
krenuti iznova svim strminama.
Sad se ispred mene prope
zid i stijena nespokoja,
tračak svjetla u visinama.


Po toj zraki pogled mi se svija,
sjećam se da ona i do srca može,
da u jednoj česti nalazi se raj,
zemlja obećana, zemlja ničija
sve dok Ti ne dođeš, Kriste, Bože,
da joj vratiš svoje slave sjaj.


Po tom tragu opet krećem
da Te čujem, svog Pastira
koji traži dušu zametenu;
stare nevolje susrećem,
ali vidim stazu odabira,
posred trnja rastepenu,


kojom prije nisam zakročila.
Sad mi svijetli, Zrako sveg života,
vječnosti te nevine i čiste;
znam da nekada sam tamo bila
gdje mi blista mira Tvog ljepota;
sada me pronađi, Kriste.
24.04.2019. 06:20

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts