Tuesday, April 23, 2019

Moj Krist, moja snaga



Zvala sam Ga svojim Bogom,
svojim Kraljem, svetim Spasiteljem
koji drži moje ruke,
koji vlada mojim logom,
koji želi biti mojim Pratiteljem,
predat' se na muke


da bi moja duša bila čista,
da bih mir u srcu nosila
i u vječnosti prebivala.
Imala sam svoga Krista,
svaki grijeh sam s Njime kosila
i od zala sam izbivala.


Kad je nemoć okopnila moje pute,
puzala sam pred Njim poput gliste
samo da bih održala malo snage,
tek toliko da dodirnem svete skute,
mrmljajući Njemu „Poštedi me, Kriste,
svrni k meni svoje oči blage”.


Dao mi je dar života, svaku moć,
taman kolika je bila moja žeđ.
U toj stisci bila sam Mu najbliskija.
Zato znam da ne može mi ništa noć
što se obrušava na me sveđ,
ona bolja je od svaka izobilja.
23.04.2019. 20:13

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts