Saturday, April 27, 2019

Anđeo prebogatih dubina



Lijepe nade lelujave gajim,
ali znam da čas mi nije moj,
noć preda mnom sad ne tajim
koja kreće u svoj slatki nespokoj.


Kako god da bilo strašno
uroniti snovim' s mišlju nepoznatom,
srce moje zatreperi strasno
pred dubinom prebogatom.


Prepuna je svih mogućnosti
što ih srce sjetiti se može;
od molitve pa sve do usnulosti
anđeo me prati s Tobom, Bože,


Gospodaru srca moga,
Kriste mog spasenja.
Jaka riječ je moga Boga,
jača od svih stijena,


mekša je od posteljice,
blaga poput ptičja pera
bez kojeg ne lete ptice
gdje je viša sfera.


Anđele, ti, moj čuvaru,
tješitelju noćnih časi,
kazuj mome Gospodaru
da mi ljubav ne ugasi,


da mi citre tiho poje
svoju melodiju bajnu
da se misli već ne roje
nego da ja čujem tajnu


koja mene tako čvrsto drži,
koja mene nosi tako laku,
koja dušu slatko prži
ove noći i noć svaku.
27.04.2019. 20:34



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts