Friday, April 12, 2019

Sastanak



Neću se razapeti svojim željam',
neću poticati bol i klonuće,
vremena su potrebita snage;
samo u bit stvari strijeljam
i ne planiram skoro potonuće,
gotova dati se u ruke Ti blage.

Samo istražujem svoju svrhu
koju mi Ti kao plan odredi,
a ja mu ne znam kraja i sna;
pa i da sam sada na samom vrhu,
tražim toplinu da me odledi
za koju Ti srce oduvijek zna,

Isuse moj, moj Uslišavatelju
koji me puti na neznane staze,
moj jedini, trajni, istinski Svjedočitelju;
Zero srca moga, Ti nosiš mi želju
dok stope mi grbe i žuljeve gaze;
Ti mi otkrivaš sve, moj Učitelju,

svjetlila sjajna i tame mrke,
propasti duša i uzvišenja,
život što nosi lagana krila
sred zabrinuća i svake muke,
život koji je vrijedan svaka zrenja;
zbog Tebe bih kapljice ljubavi slila

na svaku slomljenu travku
koja se sklanja čak i od rose,
na sve one tužne obraze ljudi
koji ne znaju najvažniju stavku
u rijekama koje ih silno nose:
da svaka duša bez Tebe bludi

i nikada ne stigne u srce Tvoje.
Sloboda je ljubav, ljubav je sloboda
koja nikada nema opterećenje
jer duh je i zaliha nebeske boje
i uvijek daje za radosti povoda,
i nudi trnja i krvi za posvećenje.

I to je svrha, nadići htijenja
i razne brige i snove od zlata,
ostati uvijek Tebi kraj skuta.
Ti podižeš čovjeka poput stijenja
što se gomila na tlu od blata
i putuje gore gdje nikad ne luta.
12.04.2019. 19:11

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts