Monday, April 29, 2019

Odsjaj dalekih puteva



Na obzorju zrcali se fronta,
primiče se zemlja moru,
more primiče se priobalju;
to je odsjaj horizonta,


to je jeka što se suncem puni,
to je znak da ondje stojiš Ti
i da ima kraja što se slavom kruni;
nije zov moj svršio u zameti.


To je odgovor na moje slutnje,
to je završetak lutanja i velika sila,
slavan kraj mi sveopće pomutnje
kad nad ponorom sam bila


pa se činilo da okreće se svijet
u kojemu priroda ne vrijedi
kojoj zakoni su uvenuli kao cvijet
na čijim su laticama samo znaci blijedi.


Iz kamena sad cvjetovi izrastaju,
sad od sjaja još se bolje čuju
glasi Tvoje duše kako praštaju,
kako me dozivaju i odjekuju.


Nisam li ja, Kriste, slika Tvoja?
Nisam li Ti odraz u prozirnom velu
što se prostire u tisuću boja
da ne vide ptice odoru mi bijelu?


Nisi li Ti moja ljubav, moje ispunjenje?
Nisi li Ti utaženje što me žeđa?
Kakvo bi to bilo naše udaljenje
kada i Ti ne bi krio suze ispod vjeđa?
29.04.2019. 15:39

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts