Thursday, April 11, 2019

Posljednja kušnja



Prošle su duge moga života,
rado bih rekla sve ono što bi,
kazivala svoje pute grehota
što su me ovdje postavili

da Ti se divim iz daleka
poput nekoga tko nema prava
i koga je odnijela ona rijeka
u kojoj savjest mnogima spava.

Kada Te molim, i Ti me putiš
da idem još dalje jer to je kušnja,
a tada kao da samo ponizno šutiš;
teška je rijeka i sva je bezdušna.

Smiluj se meni, siromašku,
pogledaj, Bože, na moje srce
što se je otelo svakome dašku
nevolja strašnih koje me grče;

odagnaj tjeskobu i vrati mi Spas.
Neka se nađe tu, kraj mene
da bismo opet imali nas
i neka nestanu tragovi sjene

što se je nadvila sada kao kraj.
Dugo sam čekala ovaj dan,
držala čvrsto smjer za raj;
daj da se ispuni sveti plan.
11.04.2019. 07:44

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts