Friday, April 19, 2019

Križ Nazareta



U tijelu svome Ti si me nosio,
od smrti me moje zaštitio,
obranio sve moje krivine.
Duhom si me svojim orosio,
ljubavlju svojom nasitio,
podario mi zemaljske prvine.


Do nebeskih ravni si me ponio,
svaku mi prošnju uslišio
i dao mi svoju božansku bit.
Jedinstvo duše Ti si mi donio,
jedinstvo sa svima meni uzvisio,
prepustio onu skrivenu nit


o kojoj visi čitav moj svijet.
Božanstva svoga nisi izgubio,
od mene si narod svoj načinio
koji bi mogao biti svet
jer si ga oduvijek ljubio
da bi ga sebi posinio.


I više ne plačem za životom,
i više pravdu svetu ne tražim,
u Tvoje ruke sad predajem dah;
Ti si me svojom božanskom divotom
učinio djetetom svojim najdražim
i ja više nisam samo prah.
19.04.2019. 22:07

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts