Saturday, April 27, 2019

Prije neg' umuknem



Duh se Sveti blaguje i sveti,
nudi meni slatku svoju ruku;
strah me, ljudi, strah me mrijeti,
a ne ostaviti oporuku.


Što ću reći, što bih ostavila
za te ljude, za te dane
što ih lijepa Vlada postavila
da zaliječe otvorene rane?


Dobro sve je, izvanredno.
Radi mira i napretka
pošteno je zaigrati medno,
diplomatski sve do petka.


Al' kad stigne ono vrijeme
kad se Boga na misu pohađa,
iz kamena ova niče sjeme,
sjeme koje potiho se rađa.


Nije zabranjeno, i da jeste, tim je gore
jer bi buknulo u jami koja otkrivena nije,
uzburkalo bi se lijepo, sinje more
i sve donijelo bi što se krije.


Ova Domovina mlada, ovaj vjerni rod
dobili su jednu svetu riječ na dar
koju nisu htjeli nit' upisati na pod,
a sad sanjaju je: to je himna „Vukovar”.


Pristojna je, kratka, stiže iz daljine,
ali tim je veća njena snaga
kada bukne, kada hukne iz dubine.
Nije krimen već je oda blaga.


Eto, tako, izbori su opet tu, pred vratima,
šutnja vlada, a moj život već je star.
Srce moje sad pred Bogom jednu himnu ima:
Vukovar, Vukovar, Vukovar.
27.04.2019. 17:15

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts