Thursday, April 25, 2019

Prvi korak



Daj mi da istrpim
posljedice zala,
grijehe da iscrpim
kao duša mala,


ponizna i stroga
jer se nakupilo
prepoviše toga,
u srce se upilo.


Uskrsli mi daje,
majko svetih,
da se duša kaje,
ali glas joj tih,


neprimjetno grca
u nutrini
razderana srca
u tuđini.


Pokreni mi stope,
bolesne i otežale,
neka ih poškrope
suze što se odaslale


od sve muke i trpljenja,
svega što ih kinji
kao trag poštenja
što se njima hini.


Daje duši da progleda
i srce mi sluti
da se grijehu preda,
al' od stresa šuti.


Zarobljena tijela,
majko, što će?
Neka zora bijela
okrijepit je hoće.

Daj mi stopi
neka se pridigne,
bol da se otopi
da do staze stigne


koja vodi u te dvore
gdje je voda živa
koja nudi slatke pokore
za skretanja kriva,


koja odnijela bi
nevidljivo zlo,
koja donijela bi
čvrsto tlo.


Da se preporodi,
čežnja u njoj raste,
da po nebu hodi
gdje se duše časte.
25.04.2019. 08:43



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts