Wednesday, July 20, 2016

Vrijeme šutnje



Možda ću ti pisati o sreći,
ali znat ćeš da se krijem
jer i za nju moram prijeći
što ne želim ili ne smijem.

Ipak znao si oduvijek
da me ona k svemu vodi,
da mi dug je njezin vijek
i da ona uvijek je u modi

i da se prečesto u očima tuđim
pretvara u žrtvu neopisivu
u svim djelima, i najluđim,
i da daje sliku jako sivu.

Ta je slika odraz tuđih strahova,
ta me slika zbuni u naletu srca,
zaustavlja me u nekoliko mahova
dok mi polet u grudima grca,

ali svaki put, na kraju dana
kada govorim ti pozdrav,
duša mi je srećom obasjana
i njen put je uvijek prav.

Zato vjeruj svemu što ti velim
jer ću sigurno iznjedriti
sve što nikada ne dijelim
i jer neću iznevjeriti

ono zbog čega sam uzljubila tebe,
to je nastalo tek tako,
i jer nisam izgubila sebe
nego ljubila sam lako.

Sreća vlada, drugo sve je igra
jer ja ne znam kako bih zahvalila
što me plastom sijena nađe ona igla
koja me je svu zapalila

za Ljubav što se Bogom zove.
Sve se bojim da mi to je križ
koji će me odvesti na bregove
gdje me nikad ne spopada griž

jer se moram predati ja Božjoj volji,
kako god me ona snašla,
jer još ne znam ja za život bolji
od ovoga koji sam odavno našla.
20.07.2016. 18:58



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts