Sunday, July 3, 2016

Ruke djeteta


Boravak moj u tvome domu
meni znači da smo našle trag
svega što prethodilo je slomu
prije nego što sam preskočila prag.

Boravak je moj kraj tebe zlatan
da bih mogla lančiće ispredati,
da bih mogla još na ovaj šešir blatan
razne niti i kamenčiće poredati.

Skidam šešir baš u tvoju čast
jer se nadam, jer si moja nada ti
i ne sanjam niti slavu, niti vlast
nego samo čeznem biti ako počneš padati.

Samo želim gledati ti raširene ruke,
nesiguran korak i slušati sricanje.
Ja ti nisam tako nježna i nemam nauke,
ali znat ću odgovoriti na svako tvoje pitanje.

Ja sam sva u tebi, ali ipak premalo
jer svi želimo te autentičnu upoznati.
Sve što se je uzimalo, sve što se je dalo
moraš nekako u svom životu spoznati.

Tad ćeš biti sretna, sebe ćeš pronaći,
istu, ali drugačiju i novu.
Možda neću dugo te dotaći,
ali znam da odgovaraš mome zovu

makar ne čujem te, niti znaš o meni.
Evo, sve sam najljepše ti ostavila,
ti si nasljednica mojoj mijeni,
ti si svoje pretke ozdravila

onog dana kada si se krstom rodila.
Bog je pravi život tebi dao,
Bog je dao da sam i ja dobro plodila;
Bog je nas priredio i već odavno znao.
03.07.2016.  16:10


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts