Thursday, July 7, 2016

Noćne bitke


Zašto te zovem usred noći,
zašto te tražim kao odbjegli paž,
zašto želim ti bliže doći
kao pile što kljuca sitnu raž

u predvorjima tvoje svetosti?
Zašto ti ne prilazim smjerno
i ne nastupam ugledom umjetnosti
kad znaš da te pratim vjerno?

Zašto se krijem kao u zasjedi
kad znam da te moj lik ničim ne blazni;
zašto te ljepše ne ljubim u bijedi?
Zašto me savjest uvijek kazni

kada poželim zanosom poletjeti
pravo tebi u naručje drago?
Zašto ne učim još više htjeti
sve što već imam kao najveće blago?

Zašto ne bijem osvajačke bitke
za svoje vrednote i svoju osobnost?
Zašto propadam dublje u Svitke
gdje nalazim svoju nesposobnost?

Možda je svakome potrebno tako
živjeti zanose, hvale i strast
jer pasti u tugu je odviše lako,
a teško ostvariti vlastitu čast.

I neka se klanja lažima ovaj svijet
jer ište božansko i treba hvalu
jer ne zna za bolje, za život svet;
neka uzdiže svaku ideju palu,

isto mi predstoji u hodu mom,
pronaći samo u sebi silu;
ka tebi ići i naći svoj dom,
slijediti ovu zlatnu žilu

iz koje izviru mrvice božanskoga sjaja.
Samo tvoj Bog je i onaj moj
koji mi zrnje na dlanu zbraja
i jedini vidi taj strašan boj.
07.07.2016. 03:32








No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts