Monday, July 25, 2016

Buka svijeta


Da li stih je to što dišem,
da li ja to pjevam Tvome veličanstvu
kada ništa ne znam, a svejedno pišem,
kad otimam srži svjetskome prostranstvu?

Da li molitva je srca moga
kada izvlačim melodiju
iz vjetra ili mira prirodnoga
ili kad mi oči sklada piju?

Nikad ne znam i uvijek zaboravljam
motriti trenutak izražavanja
u kojemu misao postavljam,
izvlačim je iz svog davanja.

Sve što leži u mojim dubinama
teško je uhvatiti u vrijeme
kao što oluja čini s dinama
koje pustinji su jedinstveno sjeme.

I gdje ljudi nema, mi smo sami,
a ja znam da me prozivaš
jer tko bi drugi rekao u tami
izljeve Ti što ih skrivaš.

Duše Sveti, Duh si moga duha,
vrh si stvaranja.
Ti si glas mojega sluha,
vatra mog izgaranja.

Tebe svijet u izobilju ima,
Ti si izvor Presvetoga Trojstva
kojeg duša moja prima,
koje donosi mi Križa svojstva.

Vjetar sipi kroz proplanke,
glasi sežu kroz svete zvonike;
svi Te traže kao strune tanke,
a Ti svima nudiš lovorike.

Kad bi buka ovog svijeta stala,
gdje stradavaju k’o jedan,
ja bih svima reći znala
koliko je svatko Tebi vrijedan.
25.07.2016. 11:18





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts