Saturday, July 23, 2016

Jedini tumači Istine



Sada ću te pitati za zasluge:
znaš li koliko si načinio dobra?
Da li molio si za se i za druge,
da li i ti od nekoga molitvu pobra?

Odakle si spoznao blaženstvo?
Misliš li da ono baš u tebi čeka?
Znaš li da je reklo ti svećenstvo
da u tebi nema većega od grijeha,

da je ono što te k sebi zove
grijeh tvoj i tvoja slaboća
i da ti se uvlači pod krove
lagodnost života i lakoća?

Čak ti smeta određeni duhovnik,
“svi su oni isti, licemjerni;
zar će meni neki Prvostolnik
tumačiti put moj smjerni?!

Valjda ja sam zreo i pametan
pa imam svoje mišljenje;
samo ja znam koliko sam sretan
i da moje vrijedi htijenje!”

Zar ti misliš da se Bog tvoj spušta
kad ti hoćeš sve do tvoje kuće,
preko oblaka da svoju milost pušta?
Ili znaš za želje umiruće

u kojima sav izgaraš, ne znajući
niti protumačiti, ni reći što se zbilo?
Uzimaš si svetosti, ne dajući
niti malo žrtve jer te tamo nije bilo

gdje se osnovala loza duhovnika
koja rekne ti za Boga, Krista.
Da li ikada bi čuo za glase zvonika
da ti nije ta spoznaja čista?

Onaj što je mučenički poginuo
za tebe i to zbog istog Boga,
onaj ti je spoznaju prosinuo,
dao ti je da ugledaš sjaja svoga.

Sada reci tko su licemjeri,
ovi što ti proslijediše znanje
ili to su one divlje zvijeri
koje nude samo puste sanje?
23.07.2016. 13:03




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts