Friday, July 29, 2016

Kakva čast!


Ja na pustom otoku, okružena krokodilima
radi kojih Bog me ovdje postavio,
kao barometar služim filofilima
da bi znali zašto me je ostavio,

zašto uvijek imam nešto protiv.
Eto, zato što sam puna zala
iako je samo ljubav meni motiv,
jer sam takva ja na zemlju pala.

Odbacivanje je bilo jedino mi pravilo;
šutjela sam prepoviše dana,
a sada me ništa ne bi zaustavilo,
riječi pljušte sa svih strana,

pogrde i psovke, iživljavanje i zloba.
Iz mene izlaze samo izražaji
koji rađaju se poput onih doba
kada sazrijevaju razni opažaji,

kada olovo se pretvara u zlato.
Zato volim lijepe stihove,
ali često prodire i blato
što ga krvnicima nose stope njihove.

Pretvarati riječi, to je moja profesija,
ona ružna postane mi sjajna.
Ova pjesma moja je konfesija,
a što iza toga stoji, to je tajna

koju samo srce moje zna i Bog.
Ja sam kronična bolesnica,
ali mnogi još ne vidi jada tog
jer sam Božje Riječi službenica.

Tako mržnja postaje mi sreća,
tako mir mi nastaje od ljubomore.
To je Bogu zasluga najveća,
zbog toga me anđeoske svite dvore.

Od kada sam čula Uskrsnuće,
neprekidno pijem na tom potoku,
hvalim Ljubav, službenike njene vruće,
postala sam novi stvor na otoku.
29.07.2016. 03:16


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts