Tuesday, July 26, 2016

Prelet na vjetru


Duga je noć,
još su duži ovi ljetni dani
kada ištem Tvoju moć
da mi dušu rasprostrani

pa da vidim bolje, više,
da pogledam jasno, jače
kroz to nebo što se njiše
i kroz ovo gusto drače.

Molim Ti se za potrebe
na tim sparnim klecalima
dok me vjetar blagi zebe
da pronikne jecajima

srce moje kao izvor
ovih molbi i zaziva,
da načini jasan izbor
prošnji stvarnih naziva.

Ne sjećam se svega,
pamtim da me tište
sparne staze bijega
pa Te srce izlaz ište.

Već se gušim,
već osjećam teret
jer sve staro rušim
i pripremam prelet

preko svake jame, blata,
preko lokve preogromne,
stvaram sebi ptičja jata;
moje pripreme su pomne.

Znam da Ti me pozva
pa Te molim snagu,
pa Te vjetar dozva
kroz tu zoru blagu

da mi budeš Pokretač,
da me držiš nad prostorom
kojega sam preletač;
da mi budeš potporom.

Vjetrovi će Tebi reći
što mi duša zaboravlja
pa pomozi srcu prijeći
sve što za sobom ostavlja.
26.07.2016. 05:00





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts