Saturday, July 9, 2016

Kada srca dolaze


Zašto ne bih pokušala i tebe pronaći
tamo gdje me dovedoše traganja i zov?
Zašto ne bih pokušala i u tvoje srce zaći,
tamo gdje i ptica ima krov?

Zašto se ne bi probalo baš sada
kad je sve presjajno
i dok ovo sunce zapada
na to more sinje, bajno;

kad su prošle paklene vrućine
i dan još nije došao do kraja?
Kada ovo ljeto i godina umine,
neću biti duša koja zdvaja

jer ću znati da sam barem pokušala.
Nije bitno da li će mi uspjeti moj put
nego samo to da li sam spoznala
ovaj vječni zakon koji sav je krut.

Zašto ne bih pokušala i tebe pronaći
tamo gdje se uvijek nada rađa?
Zašto ne bih pokušala i u tvoje srce zaći,
tamo gdje se dogodila srca moga krađa?

Možda opet na bojištima istim
vratim srce izgubljeno pa ga opet predam.
Nitko ionako ne drži to srce čistim,
ali ja ga poznajem i krasti ga ne dam.

Usudit ću se pokušati tražiti te opet
jer svi ovi dani koji brzo prolaze
ne donose mi smisao koji sav je spet.
Ima nekih dana u kojima srca dolaze.
08.07.2016. 20:22


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts