Thursday, July 28, 2016

Slavlje čiste duše



Sada već se borim stići žurno
na sve dužnosti svih ovih dana,
već te molim da ne živim burno,
barem ne u svjetlu stana

već u svjetlu srca svoga
koje k Tvome prijestolju se miče
gdje Te gledam Krista, čovjeka i Boga
kojem duša moja kliče.

Ti me putiš, Ti me dobro znaš
jer su jasna sva Ti moja htijenja,
koja već u sjemenu predviđaš,
kao sva raspoloženja.

Ti me opravdavaš, zagovaraš,
Ti mi daješ svu slobodu volje
od koje u meni želju stvaraš
da Te, Boga ljubim bolje

i da Ti pokažem svoju dušu.
Tu si nestrpljiviji od mene,
želiš vidjeti me kao djeverušu
koja trga svoje mrene

da bi lakše Ti pokazala
sve što znaš da otkriti je teško:
da li Te je duša ta prokazala,
da li zagrizla je srce resko

sa svom jakošću te čežnje, vjere;
da li zagrebla je površinu
koja obećava ljubavi bez mjere,
da li grijesi njeni minu.

Evo sada, moje Nebo plavo,
one zvonke molitve što zove,
koja pita da li ljubim pravo,
koju moje misli, ruke love

u dubinama tim istim
gdje susreće ponajveću Tvoju žeđ:
samo da si dušu ja očistim
i da takva budem sveđ

da Te mognem uvijek slaviti
za to malo vječnosti što kušam,
da Te uvijek mogu ja pohvaliti
jer Te ljubim, jer Te slušam.
28.07.2016. 02:43














No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts