Saturday, July 30, 2016

Božanski vrtovi



Čežnjom svojom dozivam Te,
a Ti me ne puštaš dalje;
svojom poputbinom sakrivam se
da me ptice ne zakralje

jer bih propala u tome lugu
bez Tvoje blizine strasne,
vrtjela bih se u krugu
gdje bih gledala u grijehe jasne,

zlobu što me k sebi vuče,
znatiželju moju vapi
dok mi zemlja stope tuče
da mi snagu iskasapi.

Ne, ne želim kraljem biti;
makar znam da Tvoja milost boli,
ja nju ištem jače odrediti
jer u milosti se samo voli.

Život ima drugu svrhu
koja mijenja njemu bit i stil,
dovodi ga k samom vrhu,
tamo gdje se dobiva azil

za zrelosti života, srca, uma.
Zbilja čini se iskustvom
kao kamen starog druma
što se čini cestom pustom,

a u stvarnosti je pravi trag do cilja.
Nema kod Tebe ni raskrižja, ni stranputica,
čak to nije ona nekadašnja zbilja
što sam određivala je pjesmom ptica

nego to je sada ravna crta
na kojoj susrećem novosti, iznenađenja.
Makar mi je pamet jako tanka, krta,
znam da visim zbilji Proviđenja.

Moje oružje su molitve i posti,
želja jaka izbjeći taj pakao
makar anđeo me Mukom gosti,
usne moje žeravom je dotakao.

Znam da moram k Tebi stići,
Ti si dio moj u zemlji živih stvora;
znam da moram smjerno prići
dok mi vjetar nudi riječi odgovora:

“Nikad ne znaš, slabi putniče,
što te čeka, kamo stremiš;
na sred puta cvijeće niče,
čak i kad se naoružaš i opremiš”.

Vrtovi su Tvoji milostive ruke
čiji mač mi samu dušu sad probada,
ali ljubav uvijek jača je od Muke
kao ljubav majke koja mojim srcem vlada.
30.07.2016. 12:01


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts