Thursday, December 17, 2015

Lijepa li si


Vila Velebita
Oj ti vilo, vilo Velebita,
Ti našeg roda diko,
Tvoja slava jeste nama sveta,
Tebi Hrvat kliko:
Ti vilo Velebita,
Ti našeg roda diko!
Živila, premila,
Živila, premila,
Živila, oj premila,
Ti vilo svih Hrvata!
Velebite, vilovito stijenje,
Ja ljubim tvoje smilje.
Ljubim tvoga u gorici vuka,
I onoga - Ličkoga hajduka.
Ti vilo Velebita
Ti našeg roda diko!
Živila, premila,
Živila, premila,
Živila, oj premila,
Ti vilo svih Hrvata!

BOLESNIK Moj sokole, čistog, bistrog oka, U nizinu gledaš sa visoka. Prije nego što osvane zora Zaputi se k meni preko mora. Bolestan sam, treba mi pomoći Pa se nadam da ćeš brzo doći. Donesi mi ljekovitog bilja, Kod tebe ga ima izobilja. Od levande, ljekovito ulje, Velebitske ive i kadulje. Ako čuješ da potrebno nije Ti donesi sjeme degenije. Po mom grobu gledaj posijati, Pa se opet u Velebit vrati. Kad procvjeta moja degenija, Tuđa zemlja bit će mi toplija. Frane Brkić V.

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts