Wednesday, December 23, 2015

Gostoprimstvo


Vruće, strašno vruće
moždane mi pali sreća, uzbuđenje
zbog prošlosti umiruće
koju presrelo je Proviđenje

pa mi udara u vrhove kapaka
ne bih li, da mognem, zaplakala.
Sva je sreća da mi vrijeme nema kraka
jer bih kao malo dijete skakala,

a tada ne bih uočila oprez
i svu silu obaveza koje svaka sreća uvijek traži,
mogla bih načiniti preveliki rez
jer je teško živima odrezati iz srca laži.

Puno je sveg lošeg bilo
kad mi dođe srce pred najnježnija vrata
gdje se Bog mi narodio.
Kako sada osvijestiti koji mrzi brata?

Podići ću moje siromahe,
podići ću beskućništvo silno,
bolesnike i tvrde orahe
da osluhnu Janje umilno,

da ih ne pregazi puna mjesečina
i da suoče se, bijedni, mrzitelju, sebičnjaku
koji nije svjestan svojih čina,
propovijeda rat i prorokuje tlaku

od koje bi opet harač pobirao.
Dosta je bilo, slijepi nasilniče,
siromah je skromna birao;
tebi magla, njemu svjetlo niče.

Dosta je bilo šutnje i žeđi za pravednošću,
preko svake mjere sljepilo je srca usaljena
koje gostilo se siromahovom samilošću,
a sad se još na njeg diže, uma razvaljena.

Dolazi Gospodin, Pravda naša,
treba se pokajati i postiti
da ti ne promakne što ti sve podnaša
jer te želi pogostiti.
23.12.2015. 20:57







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts