Tuesday, December 29, 2015

Zbogom, Sodomo


Dok si mlad još bio,
svi su ti opraštali
tvoju drskost, bezobrazluk.
Tada sve si zastrašio
i vidješe da su samo maštali;
zbog tebe je osramoćen cijeli puk.

Vremena su prevrtljiva.
Želim tebi ispričati puno,
kraljevstvo je neba pojedinačno.
Znam da bez moga upliva
nećeš izgubiti niti jedno runo,
ali što je tvoje, konačno?

Da li našao si neki znak
ili zvijezdu možda sjajnu?
I na što se u životu naslanjaš?
Da li ti si hrabar ili jak,
da li ti si čuo vijest potajnu,
da li ti si onaj što se klanjaš?

U mom kraljevstvu su pahulje
od kojih mi nije hladno
i ne smeta niti rafal, niti petarda.
Izišla sam u osamu iz te rulje
koju vodi vodstvo jadno.
Bez kraljevstva eto retarda,

eto onog koji samo psuje, vrijeđa,
usamljen preda mnom
i bez mene tako mu je svejedno.
Krijem svoje ispod vjeđa,
sklanjam se sa svojim snom
jer moj Bog i ja smo jedno.

Bog mi veli, stresi prašinu
i ne bacaj blago ispred svinja.
Zato misliš da si me nadglasao.
Tad u meni prava riječ mi sinu,
oko mene samo ljubav sinja
i nije važno jesi li se našao,

tvoj je problem tvoja vika.
Ja sam pokraj tebe sva u Bogu
dok ti pakla izlaz tražiš.
Ti ne čuješ niti moga krika,
ja ti pomoći ne mogu.
Zato volim kada odlaziš.
28.12.2015. 18:53





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts