Monday, February 6, 2023

Zapovijed i nagrada


 


Znam da nagrada će nebeska mi doći,

velika i krasna, koja sada potpuno je nezamisliva.

Sve je bliže moja noć, kraljica svih noći,

sve je bliže zora uskrsnuća kao voda živa.



Pođi sa mnom, Kriste, prati me u stopu

kao što me šalješ bespućima svijeta

da Te nađem u svom životnome toku,

da mi uzimaš sve molitve sred leta.



Vječno ćemo slično zajedno mi biti

kao što smo danas prepleteni na tom tlu.

Uzet ćeš mi srce koje će Te slaviti

i na nebu kao sada, i u dobru, i u zlu.



Ova će Te duša ljubiti bez stanke,

a ne kao ovdje gdje su kušnje i napasti.

Kako rado činim sve te ustanke

kad me nađu iskušenja jer ne želim pasti,



mada si mi tada najveći moj Bog

koji spašava svoj narod od slaboće,

koji nosi me u siguran i miran log

da Ga hvalim zbog te nepredvidljive lakoće



koja nastaje od olakšanja kad me oslobodiš.

Za sebe me čuvaj, zbog ljubavi svoje

i zbog plana što ga sa mnom zauvijek oplodiš

jer me uvijek tražiš, želiš ruke moje.



Hvala Ti zbog svega, svaku zapovijed Ti primam

jer je slađa od sveg svjetskoga imanja,

jer od Tebe učim i tako Te uvijek imam;

jedina si Istina i spoznaja od čitavoga znanja.

06.02.2023. 02:27



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts