Friday, February 24, 2023

Kruh za dušu



Prepuštam se i opraštam

kao što si Ti se, Kriste, predao

čovjekovoj nemilosti.

Mnoge grijehe još ispaštam,

još od tada kada si me pozvao

kraljevstvu od pretilosti.



Ne uspijevam dati od množine

jer je nemam kao Ti,

ali sjeme Tvoje posjedujem,

ljubav od Tvoje punine

koja će se rađati

sve dok Tebe nasljedujem.



Izlio si pokoru mi časnu

na tu dušu, zarobljenu

još od pamtivijeka.

Nudio si zemlju krasnu,

svu u nebo zaobljenu,

da me s anđelima čeka.



A ja sam to prigrabila

poput siromaha koji kruha krade

pa ga poraženo prosi.

Postom dušu sam si gradila,

polomljenu očajem bez nade,

da me ljubav Tvoja nosi.



Malena sam bila i skroz luda

kad me pusti pravo u te Dvore

da posramiš mudra pravednika.

Spoznala sam, sve su Tvoja čuda,

a od njih mi vene postojano gore

da mi duša zrije kao Tvoja slika.

24.02.2023. 12:26 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts