Thursday, February 9, 2023

Nebeski spoj


 

Hvala, Kriste, za sve križeve moje,

hvala i za one drugih ljudi

jer bez križeva nam nema posvećenja.

Naum Tvoj i Tvoje srce svaki život kroje,

nekome je kraj, drugom prva zora rudi,

ali svatko stigne k točki otrežnjenja.



Blagoslovljen tko u ime Boga dolazi,

to je istina nad stvarnostima,

a svi proživljavaju ih teško ili teže.

Svaka duša svoju stvarnost prolazi,

gleda život nekim stalnostima.

Neki gledaju u Tebe, neki stalno bježe.



Milost spašava nas, a ne naša djela,

Tvoja ljubav stvaralačka cvate,

kao kiša padne cijelom ljudskom rodu.

Bio dobar ili zao, čovjek daje udjela

molitvama što ih križevi svi prate

dok iz ljubavi on daje doprinose plodu.



Tko se kvači Tebe kao Trsa loza,

uvijek je na velikom dobitku

i donosi dobru stvarnost.

Koji takva spoja nema, život mu je groza,

ali propada u zlom probitku,

nikad nema svu nebesku čarnost.



Hvala Ti za križ, i za nevolje Ti hvala.

Gdje bih bila bez te kobi, tvrda,

da mi nisi tovario breme,

da mi Majka Tvoja nije stvarnost dala

kad sam izmolila da me slome brda,

kad sam našla sasvim novo sjeme?

09.02.2023. 22:17



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts