Wednesday, February 8, 2023

Začeće po Duhu Svetom



Zaogrnu me plaštem pravednosti

i odjenu meni haljinu od spasenja,

veo istinske i prave čednosti,

Oca moga anđele bez podozrenja.



Ti zakrili me u mjesečinu poniznosti,

Bože, Oče moj, neviđenu, zatvorenu

jarkim suncem poslušnosti

i do neba Tvojim srcem oborenu.



Zar ovakva, puna tajni, tiha

da Te pratim kao sjena

koja slabija je i od kakva stiha,

nevidljiva kao ta božanska zjena



čiji pogled prodire kroz dušu

i kroz svaki drhtaj dana moga?

Od malena sakri me u tmušu

pa pošalje Svetog Duha, Boga



da me za sebe zaručiš,

da me dovijeka zazivaš „Mila!”,

da si naume polučiš

da bi svetost moja probodena bila



mačem obostranim koji oštro siječe,

ali raznim namislima srca blago sudi

kada vidiš kako Sin Ti slavu stječe,

Dijete moje kojemu se narod čudi.



Da naučim iz te boli liječiti sve rane,

da oklijevanjem ne trepnem nikada,

da ne tražim samo duše izabrane

već da svakoj budem Majka – nada.



Kad me vjernik Tvoj zazove,

kad zavapi iz dna srca istinu o meni,

kad prepozna slatke riječi nove,

da ga preporučim prodornoj Ti zjeni.



Velikani ne znaju mi malenosti,

mudri su i umni, za me predaleko

jer sam rodila od čiste Pravednosti

istinu i ljubav, milosrđe meko.



Kad bi znali koliko je siromaha,

da su revni putu mira, radosti i sreće

nikad ne bi bilo svijetu kraha;

spoznali bi sveto Bezgrešno Začeće.



Spoznali bi Duha oganj i vatrenu snagu

koja sagorijeva sve zemaljsko ništa,

ne zaustavlja se ni na kakvom pragu

već kroz vene prođe i duhom zablista



da bi stvarala preporođena stvora

i obraćenike što se vjekovima bude

kad na oceanu prate Zvijezdu mora

koja vodi kopnu sve, do zadnjeg, ljude.

08.02.2023. 22:28



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts